Dane adresowe

KRAJOWE FORUM SAMORZĄDOWE
Adres siedziby:
ul. Gdańska 5; 85-005 Bydgoszcz
Adres korespondencyjny:
ul. Kutrowa 6; 85-435 Bydgoszcz
---------------------------------------------
NIP 953-23-36-521
KRS 0000046392

REGON 092481440
BANK PEKAO S.A. II O w Bydgoszczy

20 1240 3493 1111 0000 4297 7937
---------------------------------------------
tel. +48 525207189

tel. kom. +48 660440155
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Reklama

wizytowka ben nieruchomosci reklama mycie

Statystyka

Dzisiaj 23

Wczoraj 50

W tygodniu 151

W miesiącu 1181

Od początku 74961

Patronat TVP3 Bydgoszcz

TVP3 Bydgoszcz podstTelewizja Polska S.A. Oddział w Bydgoszczy objęła patronat medialny nad organizowanym przez nas wydarzeniem dotyczącym ogłoszenia wyników audytu samorządowego p.n. "Badanie aktywności radnych na wniosek mieszkańców Bydgoszczy". Wydarzenie będzie miało miejsce 14 marca br. w siedzibie BCOPiW przy ulicy Gdańskiej 5 (I piętro, sala nr 2)

Plan pracy KFS na rok 2020

PLAN PRACY KFS NA ROK 2020.

1/. Przyjęcie sprawozdań i z działalności KFS za 2019 rok
2/. Wybory uzupełniające do zarządu
3/. Kontynuacja audytów samorządowych zg. z zapotrzebowaniem oraz "Badaniem Aktywności  Radnych" i członków zarządów gmin i miast
4/. Zorganizowanie V Piknik samorządowy organizacji Pozarządowych z udziałem KFS
5/. Rekomendowanie kandydatów  do komisji wyborczych  w wyborach na Prezydenta RP.
6/. Przygotowanie listy kandydatów do organów pomocniczych RO i sołectw, komisji gminnych miejskich  i wojewódzkich
8/. Oddelegowanie swojego kandydata do Wojewódzkiej Komisji Ruchu Drogowego przy Marszałku Woj.Kuj.Pom.
9/. Zorganizowanie Konferencji – 100-lecia Sądu Okręgowego przy  patronacie Ministra Sprawiedliwości, Prezesa SO oraz  Krajowej Rady Ławniczej
10/. Współpraca z innymi organizacjami pozarządowymi – udział w pracach komisji wniosków COPiW
11/. W miarę możliwości zgłaszanie wniosków na konkursy UE oraz zg. z ogłoszeniami 
12/. Całoroczne dyżury członków KFS zg. z planowanym harmonogramem tematycznym 
14/. Wspieranie  programów gospodarczych  oraz nagradzanie samorządowców i sołtysów
 15/. Porady prawne i obywatelskie  m.in.  Samorządowe, Spółdzielcze, Wspólnotowe, Bankowe - frankowicze 
17/. Dalsza realizacja  programu p.n. "Rewitalizacja 100 Kamienic na 100 lecie odzyskania niepodległości" – inwentaryzacje wraz z konferencją
18/. Pozyskiwanie nowych członków  oraz powołanie oddziałów terenowych KFS

Wnioski będą uzupełniane w miarę możliwości oraz posiadanych środków.

Spotkania Samorządowe - Gdańska 5

siedzibaZ inicjatywy Krajowego Forum Samorządowego uruchamiamy cykl spotkań samorządowych dla mieszkańców Bydgoszczy z udziałem radnych Rady Miasta, gdzie będziecie mogli Państwo zgłaszać sprawy dotyczące miasta i regionu.

Pierwsze spotkanie odbędzie się już 27 lutego  od godziny 16:00 do 17:00. Udział weźmie Pani  radna Rady Miasta Bydgoszczy dr Grażyna Szabelska oraz przedstawiciele Krajowego Forum Samorządowego, kol. Dariusz Wdowiak oraz kol. Iwona Czyżnikiewicz.

Spotkanie odbędzie się w siedzibie KFS przy ul. Gdańskiej 5 - Ip. pok. nr 8 i 2. Osoby  zainteresowane  spotkaniem, potwierdzają  swój  udział do dnia 25.02 pod nr tel. 600146903 lub 600488097.

Szanowny Panie Prezydencie

502px POL Bydgoszcz COA.svgKrajowe Forum Samorządowe działa w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 roku, Prawo o Stowarzyszeniach (Dz. U. 20 poz. 104 z późniejszymi zmianami). Pragniemy zaproponować Panu Prezydentowi, jako gospodarzowi miasta Bydgoszczy objęcie patronatem wspólnego przedsięwzięcia, jakim jest projekt "Rewitalizacja 100 kamienic na 100 lecie niepodległości Bydgoszczy”.
Bydgoszcz utraciła swoją niepodległość już podczas pierwszego rozbioru Polski w 1772 roku - pragniemy aby ponad wszelkimi podziałami gromadziła nas pamięć przywrócenia Bydgoszczy do macierzy po 148 latach niewoli. W 2020 roku, już za niespełna kilkanaście miesięcy nasze miasto będzie świętować 100. rocznicę odzyskania niepodległości.

Czytaj więcej: Szanowny Panie Prezydencie

Podkategorie